torsdag 20 maj 2010

äntligen helg!

idag är det fredag, super skönt måste jag bara säga.!Har precis packat och fixat klart mig, Så sitter just nu och dricker vatten och äter apelsin, min nyttiga frukost! Väntar bara på att klockan ska bli åtta så jag kan dra iväg till skolan och möta shirin baby. Sen blir det att ha helt vanliga lektioner och omprov sista lektionen. Hoppas det kommer gå bra.

Hur som helst, Efter skolan drar jag och shirin ner på stan en stund sen ska vi handla lite och sen vidare hem till henne. Sen senare kommer lisa dit och då ska vi fräsha upp oss lite och sen ska vi grilla, mys! sen kanske det blir att sova i tält, haha men vi får se hur det blir! Jag kommer iaf ta med mig kameran så kommer troligen bjuda på några bilder när jag kommer hem om ni har tur ;) Iallafall, jag kommer inte att blogg något mer idag så vi hörs imorgon helt enkelt och ni får ha en trevlig dag/kväll. puss på dig ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar