fredag 14 maj 2010

har tråkigt..

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? 93a
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? två
Vad tycker du om kärlek? den är bra när den funkar
När kramade du någon sist? igår
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? vet inte..
När kysste/hånglade du med någon sist? onsdags tror jag d va
Ångrar du det? absolut inte!
Är du singel ? ja
När fick du senast en komplimang? igår
Har du hånglat med någon av samma kön? haha nej

HAR DU NÅGONSIN:


Varit medvetslös: ja
Hånglat med nån riktigt ful: HAHA aa tyvärr
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
Gjort något riktigt dumt? ja
Gjort något du verkligen ångrar? yes
Åkt ambulans? ne
Gjort nåt olagligt? ja
Blivit polisanmäld? haha nej det tror jag inte ?
Slagit ner någon? inte allvarligt
Skämts över dina föräldrar? haha yes
Skämts över dig själv? sometimes
Sagt jag älskar dig och menat det? aa
Tar du droger? aldrig
Dricker du? ja, ibland
Vilka kläder sover du i? stor t-shirt och troser
Varit kär? ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? nej
Är du ensam nu? ja haha.!
Vill du gifta dig? tror inte
Vill du ha barn? mjo

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? jag
Du fick ett SMS av: adam
Såg dig gråta? lisa
Fick dig att gråta? pass
Du delade en cigg med? syster ( jag röker bara ibland)
Du gick på bio med? fanny honey
Skällde på dig? mamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:


Gråtit? Nej
kramat någon? yes
Pussat någon? ja
Sjungit? alltid haha!
Saknat någon? ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar